Pentru zile ca acestea cand este cald dar inca adie vantul, o rochie cu maneci din sifon, ca cea din imaginile de mai jos, e numai buna. Nic...

Rochii frumoase potrivite pentru calatorii si plimbari vara

Pentru zile ca acestea cand este cald dar inca adie vantul, o rochie cu maneci din sifon, ca cea din imaginile de mai jos, e numai buna. Nici nu ti-e cald, nici nu ti-e frig cu ea, e perfect.



Am avut-o cu mine in vacanta in Amalfi de la inceputul lunii mai, o perioada buna pentru turism in zona Italiei deoarece totul e inflorit si inverzit, si nu e atat de cald incat sa iti vina sa te arunci in Mediterana pentru a te racori, nu sunt inca foarte multi turisti, iar preturile sunt mai ok decat in sezon.



In imaginile de mai jos scosesem trotineta la plimbare pe un drum de oras frumos vara: de la parculetul Luigi Cazzavillan pe Strada Transilvaniei si apoi pe Calea Victoriei si mai departe pana la Parcul Herastrau.


       

Rochiile negre cu buline ca aceasta imi plac deoarece au un aer italian. Si toate rochiile recomandate veti vedea ca au lungimea pana la genunchi sau putin peste, fiindca sunt foarte confortabile si practice lungimea asta, mai ales in plimbari si calatorii.    


O alta rochita frumoasa in care m-am simtit bine in plimbari este cea de mai jos. Am avut-o intr-o mini excursie de o zi pana la Palatul Brancovenesc de la Mogosoaia, unde nu mai fusesem de cativa ani si am fost incantati sa descoperim un parc urias, plini de flori.



       

Toate cele 3 rochite recomandate in articol sunt rochii bonprix iar prietenul recomanda si el pantalonii si tricourile bonprix. Ne-am simtit tare bine imbracati asa la Mogosoaia - si e foarte frumos acolo, mai ales in gradina din spatele Palatului (poza de mai jos). 



0 comentarii: