De cand am vazut-o pe Holliday Grainger in filmul The Finest Hours mi-a atras atentia haina ei de blana. Si cum as vrea sa schimb cu ce...

Haine blana marimi mari

De cand am vazut-o pe Holliday Grainger in filmul The Finest Hours mi-a atras atentia haina ei de blana.


Si cum as vrea sa schimb cu ceva mai elegant geaca de iarna, am facut o cercetare sa vad ce haine de blana in marimi mari se gasesc online. Mai jos ce am gasit. Ca de obicei click pe linkul de sub imagine pentru a ajunge in magazinul in care se vinde produsul.



mi se pare totusi de primavara - toamna 





aceasta imi pare potrivita si pentru iarna, se inchide bine pana sus




imi pare potrivita pentru fetele cu bust mic si solduri late
Are manecile 3/4 deci ar merge purtata cu manusi lungi de piele



Cele din blana naturala ma ingrozeste gandul ca sunt facute din jupuirea pielii de animale asa ca va recomand doar cele din imitatie.

Mai stiti si alte locuri cu haine de blana marimi mari? Lasati in comentarii.

0 comentarii: