Vremea se incalzeste si am inceput sa ne saturam de hainele posomorate de iarna. Mai jos va prezint o selectie de rochii numai bune pentru p...

Rochii Grasute Colectia Primavara 2013

Vremea se incalzeste si am inceput sa ne saturam de hainele posomorate de iarna. Mai jos va prezint o selectie de rochii numai bune pentru primavara ce vine, eu sigur voi purta una din ele de ziua mea in aprilie, numai ca nu m-am hotarat pe care.

Mentiuni: Am trecut pretul pentru marimea cea mai mare - preturile sunt si mai mici in functie de ce marime va intereseaza. Multe din rochii vin si pe negru, daca totusi va doriti sa ramaneti la culori basic.

O primavara frumoasa va doresc si multumesc ca urmariti postarile!














Rochie verde inchis, feminina, potrivita si la birou - 135 lei







0 comentarii: