Nu mai merge, am ignorat eu cat am putut ca a venit frigul, dar e vremea deja de geaca groasa, daca vreau sa merg doar cu tricouasuri sau bl...

Top 10 geci marimi mari 50+ pentru iarna 2016

Nu mai merge, am ignorat eu cat am putut ca a venit frigul, dar e vremea deja de geaca groasa, daca vreau sa merg doar cu tricouasuri sau bluzite pe dedesubt. Problema e ca sunt nehotarata, sa imi iau geaca cum am mai avut si mi-a placut,

adica asa, dar poate pe alta culoare decat negru:

Sau un model nou, una din aceste geci pe care le-am gasit disponibile pentru marimi 50+:


269 lei



249 lei



269 lei



269 lei



269 lei


La un pret mai mare dar si cu un aspect mai deosebit ar fi acestea:


471 lei



471 lei



419 lei

Iar aceasta ii face cu ochiul friguroasei din mie, fiindca m-ar feri bine de vant si viscol fiind asa lunga:


523 lei

Eu m-am cam decis pe care mi-o doresc, si nu e din cele cu preturi mici :((, dar o sa o consider o investitie. Livrarea dureaza de la 1 la 3 saptamani deci e de grabit cu comanda, cred ca ne asteapta temperaturi tot mai reci.