Relatia mea cu dresurile e de iubire ura, fiindca gasesc enervant de rar dresuri marimi mari, de calitate, care sa nu se rupa din prima zi d...

Dresuri marimi mari de la Vanto

Relatia mea cu dresurile e de iubire ura, fiindca gasesc enervant de rar dresuri marimi mari, de calitate, care sa nu se rupa din prima zi de purtare, si sa nici nu coste o caruta de bani. Dar si cand gasesc unul bun, parca toata ziua mi-e mai buna.

De aceea am sa ii laud pe cei de la Vanto.ro de la care am aceste dresuri din articol. In primul rand, dresul modelator Body Slim.


Uitati mai jos diferenta intre fara si cu dres modelator. Si nu e genul acela de dres care te strange, si te tine crispata toata ziua. E ca un dres normal doar ca reuseste si face cumva minunea asta:


Am mai incercat de la ei si dresul maxi, care s-a dovedit foarte comod si rezistent, desi e mai subtire ca cel modelator.


Va pun si o poza cu el, desi calitatea se apreciaza in special la atingere la astfel de dresuri.


Si in continuare astept o vreme mai calda sa pot testa si pantalonii modelatori, de care am exact genul care imi plac mie: culoarea pielii, scurtuti si cu banda care ii fixeaza, ideali de luat pe sub fuste si rochii sa nu se frece pulpele intre ele (si la jumatate ca pret fata de unde ii gaseam inainte).

Toate se gasesc in shop-ul Vanto si pe alte culori, va recomand sa intrati sa vedeti si voi produsele si preturile, si sa nu va mai chinuiti cautand prin magazine, comandati si lasati curierul sa vi-i aduca la usa. In plus sustinem astfel magazinele care se gandesc la femeile cu forme!