Ah, ca grea mai e viata de femeie cateodata! Prietenul se poate duce 6 luni la serviciu schimband aceleasi 2 perechi de pantaloni intre ele ...

Haine XXL pentru birou

Ah, ca grea mai e viata de femeie cateodata! Prietenul se poate duce 6 luni la serviciu schimband aceleasi 2 perechi de pantaloni intre ele si vreo 5 tricouri, in timp ce eu as vrea sa am tinute cat sa port altceva in fiecare zi toata luna. Sunt foarte multumita de hainele pe care le am acum dar as mai vrea inca pe atatea, asa ca cercetez din cand in cand magazinele online si mai jos sunt tinutele care mi-au placut de curand.

Camasi si bluze:












Pantalonii eleganti dar si elastici:











Si, cele mai importante, rochiile pentru birou. Eu le caut cu maneci, decolteu decent si cu lungime pana la genunchi:






Rochie cu model elegant
si alte culori disponibile




Rochie cu dungi



Multe din produse au reduceri pana la 50% in perioada aceasta (ultima rochie de ex e la 60 de lei redusa de la 100) deci s-ar putea sa se vanda repede.