Pentru ca nu se mai poate cu bluzite si geci subtiri, am trecut la cautarea si cumpararea hainelor de toamna iarna. Am observat ca in ultimi...

Haine online XXL toamna iarna

Pentru ca nu se mai poate cu bluzite si geci subtiri, am trecut la cautarea si cumpararea hainelor de toamna iarna. Am observat ca in ultimii 2-3 ani am un anumit gen de haine pe care le port cel mai mult in anotimpurile reci - le-am gasit cum ar veni pe cele mai bune si alea sunt, nu imi mai trebuie altceva. Si exact asta veti gasi si mai jos, acele haine care cred ca isi merita banii si va vor fi foarte de folos. Click pe linkul de sub imagine pentru a ajunge la paginile de unde se pot cumpara.

Pulovere/ Jachete



disponibila in diverse culori uni, pana la marimea 56-58
Pe langa ca e calduroasa e si eleganta. Pe crem imi place cel mai mult,
dupa ce am vazut-o pe o tipa la cumparaturi, am stiut ca o vreau si eu.



Am gasit intamplator anul trecut una la fel intr-un magazin din Slatina, in drum spre Baile Herculane. Dupa piscina mergeam in restaurantul hotelului unde era cam racoare si imi era asa bine cu ea, ma felicitam de fiecare data ca mi-am cumparat-o


Tricouri


Tricou cu maneci lungi, sau varianta 2 cu maneci scurte, in diverse culori,
fiindca pe sub pulovere merg foarte bine tricourile. Eu am mai multe luate de la H&M+ si de la Bonprix, dintr-un bumbac elastic si suficent de lungute cat sa tina cald bine la spate. 
Alte modele frumoase de tricouri aici si aici (click pe linkuri).


Pantaloni


Nu am mai purtat blugi de vreo 4 ani. Pantalongii leggings sunt perfecti: confortabili, elastici, potriviti cu bluze sau cu rochii. Eu ii port cu ghete de obicei si uneori cizme, ca cele de mai jos
Leggins grosi gasiti si la C&A


Geci si paltoane  




sau geaca gri-bej, cu o captuseala moale. Eu mi le iau mereu lungute si sa poate fi stranse macar putin in talie, pentru a imi tine bine de cald si pentru a da o forma frumoasa siluetei.




fiindca desi geaca e comoda s-ar putea sa ai nevoie si de ceva elegant uneori, 
cu un model mai deosebit, care sa faca impresie.

Ghete si cizme


pentru zilele friguroase dar fara umezeala, ghetutele acestea sunt eact ce trebuie. Se potrivesc numai bine cu leggingsii. Arata cel mai bine pe crem si pe negru.


pentru zilele geroase cu zapada sau balti. Cizmele cele mai frumoase sunt pe negru sau pe maro, si eu la aleg cu un pic de toc si de preferat fara fermoar, sa pot baga direct piciorul in cizma sa ma incalt.


Caciuli si fulare


si cu el incheiem lista aceasta. Mai multe modele de caciuli aici.


Bun, ne-am pregatit de frig, poate de acum sa vina iarna! :)

0 comentarii: