Vara ma deranja ca nu puteam purta rochii si fuste cat as fi vrut fiindca picioarele mi se frecau intre ele si asta ma cam irita. Am incerca...

Pantaloni modelatori

Vara ma deranja ca nu puteam purta rochii si fuste cat as fi vrut fiindca picioarele mi se frecau intre ele si asta ma cam irita. Am incercat sa rezolv cu pudra si alte solutii dar au functionat numai temporar, adica daca transpiri nu dureaza mult efectul si cateodata mi-am murdarit si hainele cu ele. Cu dresuri era mai ok, dar aveau dezavantajul ca se rupeau usor si trebuia sa stau cu grija lor.

Solutia pe care am gasit-o sunt pantalonii modelatori, mai lunguti putin, ca sa acopere toata zona care se freaca, cu un numar mai mare sau potrivit ca sa fie confortabili, si subtiri ca sa fie buni vara. Mai jos gasiti genul de panataloni pe care mi-l cumpar eu. Sub fiecare poza se gaseste un text cu link spre magazinul care ii vinde.


Mai exista si pantaloni care au talia inalta, disponibili in diverse culori, buni fiindca ascund acei colacei care la unele rochii se vad mai tare.




Modele cu bretele, ca cel de mai jos, numite catsuit. Pe acestia inca nu i-am incercat dar am vazut ca sunt laudati online.


si am mai gasit niste panties eleganti, diverse modele frumoase:


Daca stiti de unde se mai pot cumpara pantaloni modelatori marimi L, XL, XXL, 3XL, etc, nu uitati sa lasati un comentariu.