Cand vine vorba de incaltaminte cel mai important lucru este sa te asiguri ca porti numarul corect. Eu foarte mult timp am crezut ca port ...

Incaltamintea pentru grasute

Cand vine vorba de incaltaminte cel mai important lucru este sa te asiguri ca porti numarul corect. Eu foarte mult timp am crezut ca port 37-38 (asa purtam cand eram mai slabuta) iar in ultimii ani incaltamintea ma cam chinuia.

Cand am incercat sa merg intr-o marime mai mare (in pantofii unei prietene) am descoperit ca de fapt port 39.5 si parca am descoperit o alta lume, mai fara dureri de picioare.

De asemenea daca ai piciorul lat cauta incaltaminte anume croita altfel vei face bataturi, incaltamintea se va indoi inestetic si materialul se poate dezlipi sau rupe.

Iar abia apoi vezi culorile, modelul, tocul si celelate lucruri care te atrag de obicei la incaltaminte.

O ultima nota importanta aici ar fi ca grasutelor le sta foarte bine cu tocuri inalte care alungesc picioarele. Dar cumparati-va astfel de pantofi doar daca stiti ca ii vei purta, daca nu, mergeti pe balerini si pantofi cu toc mic.

Modele frumoase de pantofi poti vedea: in articolele cu incaltaminte primavara-vara 2013 de pe acest blog sau pe blogul de pantofi.

0 comentarii: