Costume de baie Colectia Primavara-Vara 2012   Imi aduc aminte cand acest magazin nu vindea inca in Romania si cand le-am vazut magazi...

Costume de baie marimi mari



Imi aduc aminte cand acest magazin nu vindea inca in Romania si cand le-am vazut magazinul la Paris mi s-au parut extraordinare hainele lor. Nu aveam foarte multi bani la mine de cheltuialia dar mi-am luat o jacheta dintr-un material grozav si ma simt o frantuzoiaca de fiecare data cand o port.

Urmand linkul de mai sus gasiti niste costume de baie frumoase, unele dintre ele fiind disponibile si pe marimi mari. Alegeti costumele care acopera ce nu vreti sa se vada si descopera zonele frumoase ale corpului, cum ar fi decolteul.

VEZI AICI MAI MULTE COSTUME!

Intre timp am mai adaugat si alte articole cu si despre costume de baie marimi mari.

0 comentarii: