De cand am creat acest blog mai multe fete m-au contactat intrebandu-ma de unde si-ar putea cumpara haine frumoase la marimi mari in viata r...

Haine frumoase marimi mari de la 3 magazine

De cand am creat acest blog mai multe fete m-au contactat intrebandu-ma de unde si-ar putea cumpara haine frumoase la marimi mari in viata reala. Ce magazine cunosc. Voi scrie ce le-am spus lor si aici si sper ca informatia sa va ajute.

Hainele care arata chiar bine pe grasute sunt atat de greu de gasit incat stiu ca mie imi trebuiau cateva zile si sesiuni de cumparaturi pentru a gasi o rochie de ocazie deosebita, care sa ma avantajeze si care sa fie si la un pret bun. De cat timp pierdeam cautand un sutien perfect nici nu va mai zic.

De ceva timp insa am dibuit care sunt cele 3 magazine la care tot revin pentru a imi cumpara haine de marimi mari si unde chiar gasesc lucruri frumoase.

In ordine aleatorie acestea sunt:

H&M
Deschis de putin timp in Romania, H&M se gaseste insa acum in toate mall-urile din capitala si alte cateva orase mari. Am de la H&M rochii marimi mari, pulovere L-XL, genti mari si accesorii colorate.





C&A
Un alt magazin ce se gaseste in majoritatea mall-urilor si centrelor comerciale, C&A are in colectia Jessica bluze, camasi, rochii, pantaloni, paltoane si alte haine de marimi mari.




Kiabi
Un brand francez care a intrat in tara acum cativa ani si care de doi ani ofera, printre altele, lenjerie de marime mare extrem de frumoasa. Pe eticheta e trecuta mare marimea din sistemul francez dar si corespondentul marimii romanesti.




Spor la cumparaturi! Si lasati un comentariu daca stiti vreun alt magazin cu haine mari si frumoase.

1 comment:

  1. Buna,eu am 140 kg si ma imbrac din magazinele Goliat Fashion, au haine de calitate, frumoase si multe modele

    ReplyDelete